Thursday, January 31, 2008

Rambo IV

Rambo I, II si III sunt filme de referinta, toate trei au facut valuri la vremea lor iar trailerul de la Rambo IV m-a convins sa ma duc la cinema sa-l vad dar am descoperit un Rambo pensionat care nici macar nu-si arata muschii si se chinuie sa-si spuna cele 7 replici din care 4 sunt "arghhh errr go home!". Filmul e plin de clisee si bineinteles ca nu lipseste rana de la umar! Sunt si cateva faze tari: ii smulge unuia beregata cu mana iar altuia ii zboara capul cu o sageata trasa din arcul magic! plus finalul filmului cand ciuruieste vreo 800 de badguys cu o mitraliera foarte jmechera, pe care surprinzator o reincarca o data.

4 comments:

  1. Anonymous5:19 PM

    Sau faza când îi taie unuia abdomenul cu vestitul cuţit de vânătoare şi în timp ce ăla îngenunchează (murind, of course) îi cade nu ştiu ce organ din stomac. *YummY I’d say*

    Chiar aseară l-am văzut. Am fost foarte dezamăgită de film. În afară de scene şi cadre EXTREM de brutale.... sfârtecări de mâini, împuşcări de copii, tăieri şi spânzurări (s-au întrecut de data asta cu aceste cadre MORBIDE!!!), restul acţiunii... foarte clişeistică.

    În plus.. CE-I CU FINALUL???? Cum a făcut trecerea aşa bruscă de la mlaştină, la rench-ul tatălui său? În plus... de unde a făcut rost de blugi pentru a ajunge la oraş?:P

    Nota 4 din 10 - my opinion!

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:01 PM

    pana la urma se poate spune ca Rambo IV a avut happy end

    ReplyDelete
  3. Eu nu am vazut filmul...dar dupa cum il critica lumea....nu cred ca am pierdut ceva...O sa ma uit si eu sa vad ce mai face batranul "Rambo"

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:37 AM

    Pacat... Ma asteptam la ceva mai bun(nu cu mult). Nici nu se compara cu Rambo 1... sau poate ca am trecut noi de varsta aia, desi nu cred :P

    ReplyDelete