Friday, January 04, 2008

Prognoza Meteo

Cum va fi vremea? click aici

6 comments:

  1. prea tare caricatura...da exprima foarte bine Romania la orele astea...si durerea doreroasa pe care o au in pula autoritatile.

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:42 PM

    eeee! au fost luati pe nepregatite cine s-ar fi asteptat sa ninga iarna?!?

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:39 PM

    LOL
    In curand am impresia k o sa faci un desen cu SCC cu tzurtzuri la Nas si nu numai :D Presiunea atmosferica e de peste 770mm (coloana de mercur, asa era nu?) --> GER. Dak ingheata zapada asta, ne vedem la primavara :P

    ReplyDelete
  4. Good one, l-am vazut si in Compact. Cam asa arata drumu meu spre facultate, numai ca de sus se mai vad si niste tzurtzuri amenintatori :/

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:42 AM

    @ irys - apropo de turturi amenintatori: http://smokingcoolcat.blogspot.com/2008/01/atentie-cade.html

    ReplyDelete
  6. Anonymous1:54 AM

    Zicea nenea Orban la TEMBElizor cum că o iarnă asemănătoare cu aceasta din a.c. (în Bucureşti) a mai fost prin 1986.... Eu atunci abia mă năşteam... :P

    Într-un fel îmi pare rău că am ratat-o, eu nefiind în Bucureşti atunci când au dat nămeţii peste străzi, maşini, acoperişuri, oameni.... Dar ce bine mi-a fost să stau liniştită şi să nu dau la lopată vreo 2 ore ca să-mi dezgrop maşina din zăpadă (cum am auzit că a fost moda zilele astea, prin Capitală).

    Desenul... PREA TARE, ce sa zic!!!! După cum m-ai obişnuit ;-)

    ReplyDelete