Friday, January 11, 2008

Iepurasul Urban - episodul 13

Toate drepturile rezervate @ COMPACT

4 comments:

  1. probabil ca daca as lucra as intelege! oricum deocamdata am un doncediu prelungit, intrerupt doar de sesiuni :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:24 AM

    :)))))) Iepuraşul Urban rulează!!! Un fel de Porcuşorul Isteric, dar muuult mai rafinat!!!

    Ţi-am zis, nu?, că sunt fan COMPACT şi datorită Iepuraşului Urban ;-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:03 AM

    compact chiar mi se pare un ziar ok - scurt si la obiect, nu e foarte implicat in politic sau monden, tot timpul gasesti evenimente interesante... nu-i fac reclama dar ma bucur ca public in compact! :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous3:21 PM

    Perfect de acord cu tine, Pisicuţo! Şi mie îmi place Compact mult! Tot felul de ştiri interesante... câte puţin din fiecare domeniu... dedicat tinerilor.... îl recomand cu mare căldură.... Şi eu sunt mândră că publici în Compact ;-)

    ReplyDelete