Friday, February 01, 2008

Sangri-NAS

I love Sangria and Sangria loves me!
Trebuie sa-i multumesc lu' Badea, care acum vreo 2 ani, proaspat intors din Spania, mi-a prezentat foarte entuziasmat aceasta bautura. De la prima degustare m-am indragostit de ea si i-am devenit fidel! Sangria e un fel vin rosu cu numai 8,5% alcool, e dulce si racoritoare, merge bine cu coniac, miere, suc de fructe sau felii de portocale (sau chiar toate! hmmm... o sa incerc) Sangria e singura bautura racoritoare alcoolica (berea fiind mai intai alcoolica si de abia apoi racoritoare) Aceasta licoare magica se gaseste la sticle de 1 litru sau 0,25 ml si poate fi savurata la orice ocazie... chiar orice ocazie! nu-mi vine in cap nici un moment cand n-as bea Sangria!

8 comments:

  1. Anonymous10:24 PM

    in romania de unde pot cumpara?:D

    ReplyDelete
  2. Reclama mascata domne? Chiar vreau sa beau asa ceva ... da chiar asa pe fata!

    ReplyDelete
  3. Sangria e must pasteurizat bai!!! Beam si eu sangira cand eram mic dupa ce storcea strabunicu strugurii si stateau la fermentat vreo 3 zile..

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:26 PM

    must pasteurizat? hmmm oricum mie imi place foarte mult

    @ ghostcriss - se gaseste prin supermarketuri si chiar magazine mai mici dar nu peste tot! chiar iti recomand sa incerci :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:35 PM

    ma gandesc ca ar avea gust bun cu whisky

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:45 AM

    Blea.Sa bei tu una autentica, e de 1000xxxx ori mai buna. Sangria de la mama ei e de fapt vin rosu dulce in care se lasa la macerat 24h bucati de fructe, de preferat zemoase (portocale, mere, etc). Aia imbuteliata e plina de arome si conservanti.

    ReplyDelete
  7. Anonymous12:52 PM

    ma faceti sa ma duc in Spania ca s beau sangria

    ReplyDelete
  8. Anonymous8:18 PM

    daca ce se gaseste pe la noi imi place atat de mult ma gandesc cat de buna trebuie sa fie sangria de la mama ei! :D

    ReplyDelete