Thursday, February 28, 2008

Shopping cica

Azi am profitat de Orange Film si am fost la Michael Clayton la Plaza dupa care m-am plimbat putin prin magazine si m-am convins inca o data ca sunt inconjurat de gay si de emo pentru ca peste tot gasesc numai haine pentru ei: ori tricouri glossy, trendy sau glamour si blugi stramti cu stelute si alte chestii stralucitoare pe ei ori bluze cu maneci prea luuuuuuuungi, modele ciudate si cusaturi pe dinafara. Cat e mall-ul ala de mare am ajuns in acelasi magazin de unde mi-am luat cel mai scump tricou ever si am gasit ceva care sa-mi placa doar ca momentan stau prost cu banii :( si din pacate nu primesc bonuri de masa!

10 comments:

  1. Anonymous1:02 AM

    cand stai bine cu banii nu mai gasesti nimic care sa-ti placa =)))

    ReplyDelete
  2. da-te pe emo, si sa vezi ce de haine gasesi :))) eu am fost la cumparaturi saptamana trecuta ....nu am vazut atatea nuante de gri in viata mea...gri inchis, gri deschis, gri in piktele..frateeee...alte culori nu mai exista?

    ReplyDelete
  3. parerea mea? Cand ai chef sa dai o carca de bani pe ceva care iti place, fa-o. O viata ai... banii oricum se duc pe cacaturi. Super blog, octav, e primul care imi place. Totusi... lay off the colors. It's a little bit too much.

    ReplyDelete
  4. Fire-ai sa fi cu tenisu' tau! Cine te-a-nvatat sa pui jocuri pe blog sa enervezi oamenii huh? Vezi ca viu la tine si-ti beau toata cafeaua. Ai grija.

    ReplyDelete
  5. ma chinui de cateva minute bune cu box net-ul ala de muzica... am copiat si eu codul... si l-am pus la mine pe blog, dar nu vrea sa afiseze ce uploadez eu.. ai idee de ce? la tine merge sa uploadezi?

    ReplyDelete
  6. never mind. i-am dat de cap

    ReplyDelete
  7. Lol si eu am fost la film ieri si era o butuca de fata (as in wood stump) care si-a pus picioarele pe spatarul scaunului din fata. A stat asa cam jumate de "Cloverfield" pana cand a speriat-o nush ce monstru si a sarit in 'treningu' prietenului ei care tocmai terminase kg de floricele.

    ReplyDelete
  8. Lol, super-tare. Omule, ia-ti un domeniu si un hosting ca atata creativitate nu merita sa stea pe blogspot :)

    ReplyDelete
  9. @gc asa e! si acum plang dupa o geaca pe care am vazut cand nu aveam bani si cand m-am dus cu bani peste vreo 2 zile n-am mai gasit-o

    @monkey daca m-as face emo nici n-ar trebui sa-mi cumpar haine pentru ca as decupa si tari prin vopsea si noroi hainele pe care deja le am :)))))

    @rox si eu sufar putin de sindromul shopping si daca imi place ceva cu adevarat dau oricat si in acelasi timp nu mi-e rusine sa port un tricou vechi de 3 ani

    si merci pt aprecieri :)
    ps: si eu m-am chinuit pana am deslusit ce-i cu music box-ul

    @adrian nu esti primul care se plange de dependenta creata de joc! :)

    @mircea - tare cloverfield!

    @l3st - cochetez cu ideea de a ma muta pe domeniu .eu dar nu ma granesc foarte tare - ma inteleg destul de bine si cu blogspotu'

    ReplyDelete
  10. Anonymous11:00 AM

    :)) oricum.. foarte tare faza.. cu 200 lei mai mult decat ai avut la tine.. hehe :D welcome to the club :))

    ReplyDelete