Wednesday, February 20, 2008

Truth hurts

7 comments:

  1. Anonymous10:46 AM

    asa se supara si pe mine cand le spun ca sunt proaste, ca arata ca niste vaci ca sunt curve cu toate ca e adevarat :|

    ReplyDelete
  2. poate pentru ca adevarul doare? :)) Daca n-ar fi adevarat poate te-ar ignora...

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:41 PM

    u hez leapsa http://we3d.net/2008/02/20/ce-e-dragostea/

    ReplyDelete
  4. hai sa nu fim rai nu sunt chiar TOOOATE asa! :)

    @ariel - am notat-o si o voi onora cat de curand thanx

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:24 AM

    pai nu am spus de toate doar de alea care sunt :))

    ReplyDelete
  6. ma degeaba ziceti voi k femeile sunt proaste.stiti de ce le-a facut Dumnezeu proaste? ca sa iubeasca barbatul :)) femeile sunt curve, barbatii sunt porci...toti suntem niste animale :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:12 AM

    Curve si porci? Mi se pare cam mult spus:))Eu imi apar demnitatea! nuUSnt porc=)).Dar empiric vorbnd suntem niste animale.Insa doar constientizarea faptului ca am fi niste animale ne exclude din regnul animalier.SUntem mult mai mult decat atat.

    ReplyDelete