Tuesday, February 26, 2008

Viata de nefumator

8 comments:

  1. =)) pufuleti? hahahahaha... nasoala rau viata de nefumator

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:26 PM

    Good one,originala :)

    P.S.te-am vazut in tramvai azi ^^

    ReplyDelete
  3. @monkey - din cauza asta nu cred ca o sa ma las vreodata DE TOT de fumat! :D

    @minime - uuuuuu ma simt onorat! m-ai recunoscut sau blogul adauga cateva kilograme? :))))

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:23 AM

    Imi par cunoscute personajele :))

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:12 PM

    nu a fost problema
    nasu, sapca si hip-hopu' la maxim te-au dat de gol :P, jk :)
    apropo, stai la 2 blocuri de mine... practic iti vad blocu' de la balcon ^^

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:18 PM

    oh and btw
    stickerele din 66 si de pe stalpii de langa politie nu au fost in van :>

    ReplyDelete
  7. stii si unde stau?!? deja incep sa-mi fac griji. daca ma urmaresti noaptea si intri peste mine in scara? :))))

    he he deci stikerele chiar au efect

    ReplyDelete
  8. Anonymous11:35 AM

    A se observa in poza : biciul, vibratorul si catusele :P !Kinky!

    ReplyDelete