Friday, February 08, 2008

Interviu cu SCC

1) De ce ai acceptat leapşa aceasta? De ce nu? 2) De când eşti in blogosferă? Din mai 2007 pot spune ca m-a prins microbul! 3) Cum ai ajuns să îţi faci blogul? In februarie 2006 am avut de facut un research despre bloguri pentru servici si mi-am facut blogul mai mult ca un test, incarcand bineinteles niste poze cu mine, apoi am pus niste desene si de abia prin mai 2007 am inceput sa postez des si sa ma ocup de blog. 4) Care este primul blog pe care ai intrat vreodată? Printre primele bloguri cu care am laut contact a fost: http://nenorocitu.blogspot.com/ 5) Enumeră 3 lucruri pe care le crezi importante ca să reuşeşti în blogging: In primul rand trebuie sa ai ceva de transmis, s-o pui intr-o forma pe cat posibil deosebita si sa te adresezi unui public targetat, pentru ca pana la urma e vorba de comunicare! 6) Cel mai citit blog de către tine: http://www.smokingcoolcat.blogspot.com/ :D 7) Alte bloguri pe care le mai citeşti: Memories Box, Fredo & Pidjin, Elliot Cown's sandwichbag, Pe sofa, Lulu care comenteaza, Neuronu, Bukresh, Gums or Mints si mai sunt o gramada... 8 ) Care platformă de bloguri o consideri cea mai bună? N-am incercat decat BLOGGER, cu asta am inceput, imi ofera tot ce am nevoie si nu vad de ce as schimba! 9) Este important traficul pentru tine? Este destul de important avand in vedere ca il verific de cateva ori pe zi dar mult mai importanti sunt fanii si mai ales fanele! (glumesc Raluca) 10) Sunt importanţi banii pe care i-ai putea obţine din reclame? Cand voi avea cateva mii de vizitatori pe zi atunci ma voi gandi la asta. 11) Cel mai urât blog pe care l-ai văzut? Nu stiu care e cel mai urat blog dar cu siguranta sunt o gramada bloguri super plictisitoare care n-au nici o treaba!!! 12) Consideri că e un lucru vital să ai un domeniu .ro/.net/.com etc. ? Nu, pentru ca important e continutul nu ambalajul.
13) Parola cu care te loghezi la blog:
wouldn't you like to know?
leapsa primita de la Bibishor si Cos si merge mai departe la
Lulu care comenteaza

3 comments:

  1. Anonymous7:28 PM

    Mi-a placut cum ai raspuns la intrebari.:) Ultima e cam weird dar...sa trecemmmmm :P

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:53 PM

    ai dreptate! am modificat :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:02 PM

    Ma refeream mai mult la intrebare :P Pe cat de faine sunt celelalte, pe atat de /:) e asta. Dar oricum...

    ReplyDelete