Sunday, June 07, 2009

Sunday Morning Cartoon

The three little pups (1953)

4 comments:

  1. Anonymous12:35 AM

    bestial=))pacat ca nu mai dau din astea pe la tv...numai tampeniile alea noi care parca-s desenate cu stanga de un orb cu parkinson

    ReplyDelete
  2. desenele nu mai sunt ce au fost... tocmai de aia in fiecare duminica incerc sa aduc aminte ce inseamna cu adevarat un desen animat :)

    ReplyDelete
  3. Am sa le ador toata viata,mi-au facut copilaria foarte frumoasa si chiar si acum imi starnesc rasul.Desenele de acum nu au nici o noima si ma doare capul cand le vad.Sunt prea galagioase.Mersi ca mi-ai adus aminte de ele :)

    ReplyDelete
  4. haaa!! exact desenul asta era preferatul meu!! il stiu pe derost ... era tras pe caseta, imediat dupa Conan - The Barbarian :)))
    ah, brings me back ... foarte tare !

    ReplyDelete