Monday, June 15, 2009

Expo @ Street Delivery:

Au fost trei zile foarte interesante, interactive si deloc obositoare (desi aproape ca am dormit acolo), foarte multi prieteni si mai ales surprinzator de multa lume au vizitat "coltul vesel". Expozitia a fost un real succes, revistele de benzi desenate au atras foarte multi pasionati de toate varstele, Vlad si Horia au pus muzica, ne-am jucat cu mingea de fotbal american si ne-am umflat cu limonada buna si rece. Multumiri speciale d-lui Zlataru, care ne-a oferit fotoliile de puf (daca vreti si voi intrati aici: fotoliipuf.ro). In rest la Street Delivery: teatru, graffitti, magie, handmade, jonglerii, muzica, biciclete, vedete, ministrul culturii, bloggeri si multe-multe altele. Nota 10 pentru organizatori si de abia astept urmatoarea editie. Astfel de evenimente ar trebui sa fie cel putin lunare!

Din pacate n-au lipsit romanismele: de la "taraba" au disparut hacky-sack-ul lui Vlad, tarabana mea, cateva reviste (printre care si The Simpsons) si cateva insigne pisicapatrata iar un vecin nebun a aruncat cu pietre in pupitrul cu muzica. Inafara de astea evenimentul a fost genial!

3 comments:

  1. a fost frumos, pacat ca au disparut chestii

    am si eu cateva reviste pe care le-am vazut acolo, mai ales multe mickey mouse

    si aia alb negru cu detectivii

    ReplyDelete
  2. La anu' dau incolo examenele si vin si eu :)) damn it! It sounds like it was a looooot of fun. Sa ma anunti daca reusesti sa faci genul asta de evenimente "cel putin lunare" :))

    ReplyDelete
  3. Hey Octav, sa nu uiti ca am pus si eu poze de la SCC @ Street Delivery aici => http://teodemi.blogspot.com/2009/06/people-street-delivery-2009.html. Mai am destule, daca le vrei pe toate da-mi un mail sau lasa-mi un comment.
    Pace,
    Teo.

    ReplyDelete