Tuesday, June 09, 2009

Avertisment

Azi eram cu bicicleta pe Mosilor... caldura, trafic, sete... ma opresc la un butic sa-mi iau un suc. Eram singurul client asa ca nu mi-am mai legat bicicleta pentru 30 de secunde cat dura operatiunea... plus ca mi-am lasat bicicleta pe jumatate in usa magazinului astfel incat s-o vad. Dupa ce platesc, ce sa vezi? bicicleta mea face picioare si dispare din usa magazinului! Ca Flash am iesit intr-o secunda afara ca sa vad 3 tzigani borati... pardon... 3 persoane de etnie rroma care se lipisera din mers de bicicleta mea. Replicile din desen sunt 100% autentice. Mi-am recuperat bicicleta si mi-am vazut de drum bombanind... daca aveam vreo 200 kg in plus, altfel se termina episodul. Ideea e ca nici o secunda nu poti sa nu fii atent in orasul asta ca risti sa ramai cu buza umflata!

(Carl Douglas - Kung Fu Fighting)

6 comments:

  1. Anonymous2:00 AM

    incearcă italic cand vrei sa evidentiezi ceva.... ca se vede cam ciudat pe rss reader... cateodata nu se prea vede...
    multumesc

    ReplyDelete
  2. :)) desenele de genul asta sunt preferatele mele.cu scene din viata ta sau peripetiile lui Vlad.
    misto adaptata piesa cu cats :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:21 PM

    romania, ce sa-i faci?

    ReplyDelete
  4. Bicicleta e ca un frate cu roti, sau ma rog, sora daca vreti sa respectati genul, desi sora nu are cum sa fie. Sa incerci sa-i furi unui om bicicleta e ca si cum te-ai lua de familia lui. Sau nu stiu...poate asa sunt doar eu :D

    Alta data sa fii mai atent...romanule!

    ReplyDelete
  5. LOL ... traim in romania, iar restul e istorie ... Sa ii furi romanului bicicleta e ca si cum te-ai da la femeia omului sau mai rau ... si asta nu doar in Bucuresti si la Oradea e la fel, poate mai rau. Intr-o buna zi te trezesti ca iti fura bicicleta cu tine pe ea... Imi place tara asta la nebunie.

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:14 PM

    :))
    romanica tara care este..

    ReplyDelete