Wednesday, June 10, 2009

SCC Comics la Street Delivery

Street Delivery 2009
"Inchidem strada pentru masini si o deschidem pentru oameni"
12, 13, 14 iunie str Arthur Verona

Ce veti gasi in zona SCC: expozitie de benzi desenate, biblioteca de reviste (de la Pif si Spider Man pana la Simpsons si Hardcomics), limonada rece si 100% naturala, muzica sub bagheta lui Vlad, Synkronyze si VRT, concursuri de recunoscut personaje, stickere, live drawing si insigne pisicapatrata. See you there!

mai multe pe: streetdelivery.ro
locatie str Arthur Verona si harta Street Delivery: [aici]

16 comments:

  1. vin,cand te gasesc acolo ? :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:04 PM

    succes!

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:35 PM

    putem sa plecam cu revistele acasa >:D

    ReplyDelete
  4. Punkeru1:12 AM

    hai ma ca vin si eu

    ReplyDelete
  5. Anonymous9:42 AM

    Vin si yo..da daca imi zici p unde vine strada Arthur Verona..

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Toffee10:45 AM

    La multi ani! >:D<

    ReplyDelete
  8. Fain la street delivery, cred ca am fost de fiecare data:). Btw, ieri asteptam tramvaiul undeva pe mosilor si am vazut un sticker peste harta ratb si acolo era scrisa adresa blogului. Fain! A, si vad ca a fo ziua ta, La multi ani!

    ReplyDelete
  9. in principiu sunt acolo toate 3 zilele de dimineata pana seara :) (poate si dorm acolo... inca nu m-am hotarat)

    revistele NU le puteti lua acasa!!! >:P

    ReplyDelete
  10. arthur verona e strada care iese de la gradina icoanei spre magheru colt cu carturesti si scala

    ReplyDelete
  11. merci toffee :) how did you know?

    ReplyDelete
  12. Toffee3:54 PM

    it was my b-day 2 :P

    ReplyDelete
  13. pana la ce ora tine treaba?

    ReplyDelete
  14. @toffee ca si anu trecut nu? :))) pai la multi ani si tie!!!

    ReplyDelete
  15. @bobo noi am strans pravalia pe la 11:30 dar in rest inca mai era activitate

    ReplyDelete
  16. Toffee12:07 PM

    daaa, a naiba coincidenta! mersi :)

    ReplyDelete