Wednesday, June 24, 2009

Mucus

Din cauza ploii mi-am lasat ieri bicicleta acasa iar pe la 5:30 m-am intors de la serviciu cu 21. In tramvai scenele, cocalarii si mirosurile cu care ne-am obisnuit de mult. Ce mi-a intors stomacul pe dos a fost un nene care timp de 2 statii s-a scobit in nas cu mare pasiune si interes, fara cea mai mica mustrare sau farama de bun simt. In pauze sau cand mai schimba mana trebuia sa se tina si de bara nu? Bara pe care apoi au pus si vor pune mana multi oameni, poate chiar TU!!!

Sfatul meu: dupa ce mergeti cu RATB-ul sau Metroul, daca trebuie neaparat sa va tineti de bara, cum ajungeti la o sursa de apa, spalati-va de vreo 100.000 de ori. Doamne cati microbi trebuie sa fie... brrrrrrrrrr

5 comments:

  1. Anonymous9:49 PM

    Asta e printre multele motive pentru care, cu toata aglomeratia din trafic, o masina personala tot este mai buna...

    ReplyDelete
  2. muci are everywhere

    ReplyDelete
  3. u can't escape the muci

    ReplyDelete
  4. buhahaha si eu circul cu 21 .:))
    oricum e valabil pentru orice mijloc de transport in comun, va dati seama daca ajungea gripa porcina la noi :))

    ReplyDelete
  5. inca nu e timpul pierdut :0

    ReplyDelete