Tuesday, April 21, 2009

La iarba verde

Gata! Am gasit! Stiu care e cel mai reprezentativ element pentru brandingul de tara: comportamentul romanului la iarba verde!!! Nu cred ca am intalnit vrun roman care sa spuna NU unui gratar la iarba verde iar cand e in mijlocul naturii, cu mici si bere la discretie, romanul e el insusi, fara griji, fara constrangeri, spune ce gandeste, face ce vrea si asculta muzica preferata; si cum stim care e muzica preferata a majoritatii covarsitoare a romanilor am o dedicatie pentru ei:


AVERTISMENT: Dati play pe propria raspundere. Aceste zgomote nu reprezinta crezul sau orientarea muzicala a autorului acestui blog si nu incurajeaza in nici un fel aceste manifestari babuinistice. SCC doreste sa-si ceara scuze pentru disconfortul auditiv creat... Iertare! Iertare!

1 comment:

  1. balerine balerine...sa ma c#c mie imi vine.
    Fara numar fara numar...
    Da de ce constat eu ca pana si maneau reflecta stilul tau de gigolo. Adica de ce nu ai ales o alt ceva decat asta ????

    MAAAAAAARRREEEE NARCISIST

    ReplyDelete