Thursday, April 16, 2009

International American Sports Day

Astazi ne-am strans cativa prieteni in parcul Izvor unde ne-am jucat cu o minge de fotbal american si am aruncat de la unii la altii o minge de basseball, motiv pentru care Nila a numit aceasta zi International American Sports Day. Am avut si paletele de ping pong la noi dar batea putin vantul si nu ne-am putut juca... Parcul Izvor e un loc foarte potrivit pentru tolanit pe iarba in mijlocul orasului, pentru plimbat cu rolele sau bicicleta si mai ales pentru sporturi din cele mai diverse: azi vreo 3 tipi jucau hokey pe iarba. Pacat ca nu se ocupa nimeni serios de parcul asta... e ditamai spatiu verde si atat! oricum bine ca nu s-au gandit sa faca aici Catedrala Neamului sau mai stiu eu ce...
ps: cine stie ce steag e reprezentat pe tricoul galben cu rosu?

5 comments:

  1. talib1:12 AM

    steagul macedoniei?

    ReplyDelete
  2. u got it! cand am vrut sa fac steagul macedoniei pe tricou mi-am dat seama ca habar n-aveam care e :)

    ReplyDelete
  3. tot eu8:33 PM

    dar de ce voiai sa faci steagul macedoniei?

    ReplyDelete
  4. marjan, cel care poarta tricoul, e din Macedonia :)

    ReplyDelete
  5. din nou10:38 PM

    hah, ce chestie... oricum, interesanta ideea cu ziua... sporturilor americane, tre' sa in cerc si eu :))

    ReplyDelete