Tuesday, April 07, 2009

Justitia e oarba

Ca in orice jungla, pestele mai mare il mananca pe ala mai mic iar Gigi Becali e doar un pestisor pe langa rechinii care il sapa acum. E clar ca Gigi Becali e un simbol si va fi pus la perete pentru a se face un exemplu din el, ca sa se mai linisteasca dom'le lumea si sa vada ca justitia functioneaza! Ce gluma! "Pai bai hahalerelor ma ridicati voi pe mine Gigi Becaaaali, veniti cu mascatii, PAC-PAC si ma luati in pijama? De ce?!? Pentru ca am alergat niste interlopi si mi-am recupreat masina?!? Cred ca stiti ce sa-mi faci si voi si Dan Voiculescu, pe rand, pac-pac".
De mult timp cred ca la noi legea e pentru cine si-o permite si daca nici Gigi Becali nu-si permite sa fie judecat in stare de libertate atunci e ceva foooarte putred la mijloc.

4 comments:

  1. punkeru6:28 PM

    iar postezi ma despre asta??
    pe mine nu ma intereseaza de ce l au arestat, sa l lege si pt ca nu a tras apa la wc daca altfel nu pot.
    si daca pt tine jegosul asta e un simbol eu nu mai intru niciodata pe blogul tau

    ReplyDelete
  2. prea putin conteaza ce inseamna becali pentru mine, eu incerc sa privesc realitatea si cred ca sunt destul de obiectiv

    ReplyDelete
  3. @punkeru - Nu e vorba de Gigi Becali in sine, cu toate ca si despre el se pot spune si bune si rele. E vorba ca legea e stramba, si se "modeleaza" dupa cum sare cu banu unul sau altul.
    Becali e personajul cu gura mare, si in momentul asta e tap ispasitor, pentru ca priveste la Popoviciu, fura de stinge, da nimeni nu-i face nimic. Oare e mai putin grav ce face Popoviciu? Cati oameni a ajutat Popoviciu? ZERO.
    Sti cum e vb aia cum ca apele calme sunt adanci - asa e Popoviciu, tace si face numai hotii.
    Si sa mai sti ceva, jegos si taran asa cum e el, are suflet bun, mai bun decat multi altii.

    ReplyDelete
  4. punkeru1:15 PM

    http://www.tolo.ro/2009/04/07/cifre/

    uite un articol fff realist, asa cum rei tu octavita.

    ReplyDelete