Wednesday, April 23, 2008

Uriasul meu

Tot luni, cand am stat la TNB si am desenat, decorul aparent monoton a fost colorat de aparitia a 2 turisti americani din care unul era de-a dreptul urias. Nu imi dau seama cat avea dar ma pot risca sa zic ca era cel mai MAAARE om pe care l-am vazut vreodata. L-am desenat repede si observand cat de neimpresionat era de "centrul" Bucurestiului, am alergat dupa el si i-am dat desenul. La fel de neimpresionat si-a intors capul greoi in jos spre mine si a luat hartia. Cand a vazut ce era l-a bufnit rasul si mi-a multumit! Sper ca macar desenul sa ramana o amintire placuta din Romania! :)

3 comments:

  1. Frumoasa poveste. Imi pare rau ca fratii nu prea se manifesta pe blog. Comentati, oameni buni!

    ReplyDelete
  2. poate sunt mai timizi :)

    ReplyDelete