Thursday, April 10, 2008

Review (dom'le)

Acest pustiulica cu mult par are un umor subtil, inteligent dar si pe alocuri vulgar (ceea ce e de bine). El isi incepe numarul tinand un TOAST - adica sta 15 secunde cu o felie de paine prajita in mana! - a ilustrat asta si intr-un comic - aici. Numarul e format din mici povestioare amuzante si oneline-re, la care daca ai clipit n-ai inteles nimic de genul "Am luat pastile pentru tantari... si s-au vindecat" get it? :))) adica pastilele erau chiar pentru tantari nu impotriva lor! :) iar intre oneline-re canta putin la pian desi eu unul ma asteptam sa-si exploateze mai mult talentul asta. Mi-a placut ca a reusit sa interactioneze cu publicul dar mai are de invatat cum sa treaca peste glumele care nu prind sau glumele care, desi amuzante, nu starnesc ha-ha/hi-hi-uri ci doar ha!-uri. Sunt sigur ca o sa-si puna in scena glumele din ce in ce mai bine. Oricum am ras si numarul merita vazut! Asa ca miercurea viitoare faceti-va rezervare la Cafe Deko pentru a rade cu "maruntul" TOMA.
www.cevamarunt.ro
www.comics.cevamarunt.ro

2 comments:

  1. Anonymous1:55 AM

    Sunt binevenite astfel de evenimente in peisajul pitoresc, ma intreb cum sunt primite asftel de spectacole de catre public?

    ReplyDelete
  2. trebuie sa participi ca sa vezi! :)

    ReplyDelete