Saturday, April 19, 2008

comakid

Bineinteles ca nu puteam sa nu intorc cadoul lui comakid asa ca i-am facut un mic desen, o foto-caricatura, cum imi place mie sa-i spun. Sper sa-i placa! Hai sa-i fac si putina reclama: daca vreti sa va faceti dredlocks comakid e persoana potrivita pentru asta: dreaduri.wordpress.com iar daca va plac podoabele facute manual aruncati un ochi aici: podoabe.wordpress.com.
Si maine o puteti vedea live la:
Fancy Pancy
* Targ de Crafts cu limonada, prajiturele si multa veselie *
Duminica 20 aprile 2008 @ Str. Armeneasca nr. 33
starting: 12:00 PM

3 comments:

  1. Anonymous11:38 AM

    MErci de desen!!!! :D Dar nu acolo ma duc..am fost ieri la green hours dammit :D

    ReplyDelete
  2. asta e... mi-am luat tzeapa! :(

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:54 PM

    Mai lipseste din context Alice care este servita cu ceai si prajiturele de Iepurasul cu urechile enorme, din Alice, tara minunilor. S-a creat deja o atmosfera.

    ReplyDelete