Saturday, April 19, 2008

venit vazut protestat

Am fost ieri la actiunea "Naveta cu bicicleta", o initiativa a agentilor cu gusa. Adica ne-am strans o mana de biciclisti la Romana (vreo 12 oameni din care 10 au fost organizatorii) si am mers pana la Primaria Generala, unde am strigat de 3 ori "Naveta cu bicicleta". Videanu era la birou si nu numai ca n-a aruncat cu borduri in noi dar ne-a si facut cu mana, deci se poate spune ca actiunea a avut o mica finalitate. Nici urma insa de Florin Chilian, Leonard Doroftei sau Cheloo, asa cum anuntasera organizatorii. Au fost in schimb Ioana Moldovan, care ne-a filmat dintr-o masina, si Cozmin Gusa. care a pedalat alaturi de noi.

3 comments:

  1. bv. Daca stiam si eu de asta, poate veneam si eu sa pedalez

    ReplyDelete
  2. mda.. din pacate promovarea n-a prea existat, eu am aflat cu o seara inainte si am pus si pe blog. nr de participanti a fost mult sub asteptari. pe drum am incercat sa mai racolez niste lume cu biciclete dar n-am avut succes.

    vor mai fi si alte ocazii! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:56 PM

    Singura problema: faptul ca nu a fost organizat de un ONG, ci de un om politic. Bleah!!!

    ReplyDelete