Thursday, November 20, 2008

Se mai intampla...

10 comments:

  1. Anonymous7:04 PM

    sigut erai fumat :D

    ReplyDelete
  2. Eu?!?!? eu eram in mall-ul care trebuia! raluca a inteles gresit!

    daca o intrebi pe raluca o sa zica invers dar amandoi stim cine e mai confuzA dintre noi doi

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:02 PM

    hehehe...been there done that...numai ca intalnirea era in fata la TinaR...cred ca Ralucile au o problema cu mall-urile:)))

    PS: look on the bright side, bine ca nu erai in alt mall din alt oras:D

    ReplyDelete
  4. bine ca nu vorbeam cu alta raluca sau ea cu alt octav :))

    ReplyDelete
  5. si situatia aia ar fi inspirat un desen amuzant :D

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:06 PM

    ...si unde mai pui ca filmul incepea la 7 si era deja 6.30, iar eu in plazza, el in vitan, cu bilete cu tot...ghiciti cine era mai nervos( n-am zis nervoasa)

    ReplyDelete
  7. bine ca luasem deja bilete ca altfel trebuia sa ma deplasez eu de la un capat al bucurestiului la celalalt hi hi

    ReplyDelete
  8. Anonymous1:57 AM

    si pana la urma ai mai fost la film sau ai aruncat biletele?

    ReplyDelete
  9. Anonymous8:59 AM

    am ajuns la film, noroc ca aveam eu bagheta magica la mine, si am ajuns in timp record in vitan

    ReplyDelete
  10. Anonymous12:46 PM

    E bine k ati reusit pana la urma. Votez pt Vitan, ca e langa mine :)) E ft nasol cand se intampla o confuzie din asta. Sunt cam multe malluri in Bucuresti deja. Uite ce poate intampla :))

    ReplyDelete