Thursday, November 27, 2008

Buy nothing day

Buy Nothing Day, sau Ziua Fara Cumparaturi, este o zi neoficiala de protest civic anti consumerism si anti globalizare.Prima astfel de miscare a luat nastere in Vancouver, Canada in septembrie 1992, la initiativa artistului Ted Dave. In Romania, Ziua Fara Cumparaturi se tine pe 29 noiembrie, incepand cu ora 17:00, in club Upload (Str. Armeneasca, nr. 36). Proiectie de film, atelier de serigrafie, free shop. Sursa: MemoriesBOX
De abia astept evenimentul! Mai ales FREE SHOP-ul, unde cei care trec pe acolo pot dona sau lua orice obiect, eu deja strang lucruri care sa le donez, pana acum am niste reviste de benzi desenate, o minge de basseball, niste jucarii si mai vad eu ce gasesc, cu ocazia asta mai fac si putina curatenie. Poate ajungeti si voi!

5 comments:

  1. ce tare :D
    foarte inspirata ideea. macar pentru o zi sa facem pauza d cumparaturi :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:32 AM

    de unde ati luat sprayul pentru stencilul ala? ca ma gandeam sa ma duc maine sa-mi iau si eu :P

    ReplyDelete
  3. Banksy...si nu scrie nicaieri ca i-au folosit unul din stencil-uri.

    ReplyDelete
  4. e doar o imagine luata de pe memoriesbox... foarte multe spray-uri gasesti la RULEZ pe stirbei voda

    ReplyDelete
  5. banksy sau nu, nu am citat photo credit-ul pentru ca imaginea mi-a aparut in lista de rezultate pe google si am luat-o ca atare... :)

    ReplyDelete