Friday, November 28, 2008

Daca e vineri, e COMPACT

8 comments:

  1. Foarte tare... dar eu cu cine votez? Noi avem doar porci ... ;)

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:42 PM

    haide nu mai faci concursuri din alea? vreau si eu caricatura mea :)) :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:28 PM

    @designerul trebuie sa gasesti porcul cel mai putin porc altfel risti sa iasa porcul CEL MAI PORC

    ReplyDelete
  4. @bia special pt tine o sa fac concursul azi asa ca stai tooned

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:31 PM

    tot eu eram dar ramasese contul uni prieten...

    ReplyDelete
  6. Anonymous8:45 PM

    concurs despre ce?

    ReplyDelete
  7. Anonymous9:21 PM

    stai in aviatiei? :P

    ReplyDelete
  8. nope... si nici n-am trecut de curand prin aviatiei. poate ai vazut vreo sosie de a mea :)

    ReplyDelete