Sunday, July 12, 2009

Muzeul Militar Roman

Am fost ieri la Muzeul Militar Roman "Regele Ferdinand I" (str Mircea Vulcanescu 125-127 harta aici) si am nimerit la aniversarea a 136 de ani de la prima unitate de radio-transmisiuni a armatei romane. Am urmarit manevrele unui pluton de infanteristi din WWII (entuziasti din Asociatia 6 Dorobanti) si am mancat la o popota autentica de campanie. Pe langa asta, curtea muzeului e plina de tunuri, tancuri, rachete, radare si alte chestii. In muzeu puteti urmari evolutia organizarii militare de la daci si pana la Revolutia din '89. Exista si o aripa dedicata aviatiei unde puteti vedea avioanele lui Henri Coanda, Aurel Vlaicu si chiar costumul de astronaut si capsula lui Dumitru Prunariu. A fost o experienta foarte interesanta si va recomand sa faceti si voi o vizita.

2 comments:

  1. eu am fost atunci cand s-a organizat noaptea muzeelor la cel de Geologie si cel Militar dar noaptea nu se vede asa bine totusi ceea ce m-a impresionat cel mai tare a fost camera dedicata revolutiei din 1989 am plecat de acolo miscat la modul serios ,e destul de creepy dar e MUSAI daca ajungi acolo sa o admiri.
    oricum muzeul militar e unul dintre cele mai interesante dupa parerea mea :D

    ReplyDelete
  2. da foarte interesanta si sectiunea dedicata revolutiei... mai ales hainele cu urme de gloante purtate chiar atunci

    si n-ar strica sa mai faci o vizita ca sa vezi in timpul zilei curtea plina de armament

    ReplyDelete