Monday, February 09, 2009

Justitia e oarba!

Justitia e oarba si Politia e curva!
Cand am auzit prima data expresia "Justiatia e oarba" ma intrebam cum naiba sa fie justitia oarba?!? tocmai ea care trebuie sa fie cu ochii in patru si urechile ciulite, sa afle tot, sa stie tot astfel incat sa imparta dreptate cat mai corect si impartial posibil?!?. Apoi am inteles ca expresia se refera la faptul ca in fata legii toti sunt egali! Asta poate in Atlantida sau El Dorado! Si la noi justitia este intr-adevar oarba: adica pentru suma potrivita inchide ochii! Altfel nu-mi explic cum atatia criminali periculosi si CONDAMNATI umbla in libertate pe motive de sanatate! Pe Realitatea au spus chiar ca un detinut a fost eliberat din penitenciar pentru ca sufera de claustrofobie!!! Justitia chiar e oarba, muta si tampita.

5 comments:

  1. Anonymous3:00 PM

    mi-a placut faza cu "pe realitatea au spus.." :))

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:14 PM

    chiar mai mult decat oarba.. e si curva

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:15 PM

    justitia e oarba pentru ca vrea sa fie!

    ReplyDelete
  4. Anonymous7:48 PM

    faza cu ala eliberat pt ca sufera de claustrofobie nu pot sa o cred [-(

    ReplyDelete
  5. chiar asa au spus la realitatea zilei... aveau informatii despre f multi detinuti eliberati pe motive de sanatate si asta era unul dintre ele. adevarul e ca n-am cautat alta sursa si am luat-o de buna.

    si eu as vrea sa nu fie adevarat dar sunt sceptic

    ReplyDelete