Saturday, March 22, 2008

Concurs de plastelina

Suntem deja la a treia editie a concursului de plastelina la care ne-a provocat comakid. Am inceput cu Bart Simpson, apoi a urmat Peter din Family Guy si speram s-o tinem tot asa si sa atragem cat mai multi dintre voi, care vreti sa va puneti la incercare indemanarea si creativitatea. Pentru cea de a treia tema i-am ales pe STRUMFI, asta pentru ca anul acesta implinesc 50 de ani (mai exact pe 23 octombrie) si pe langa asta puteti sa va alegeti oricare din cei 100 de strumfi, sau de ce nu sa creati propriul vostru stumf!Regulament concurs:
Creati propriul strumf din plastelina si trimiteti cel putin 3 poze (fata, semiprofil, profil) pe smokingcoolcat[at]yahoo[punct]com, pana duminica 30 martie. Luni 31 martie vor fi postate toate propunerile primite si supuse votului popular timp de o saptamana. Se voteaza printr-un simplu comentariu. Castigatorul va fi anuntat duminica 6 aprilie. Deocamdata nu am stabilit premiu sau pedeapsa pentru pierzatori asa ca puteti veni cu propuneri!


www.smurf.com
www.happysmurfday.com
despre strumfi pe wikipedia - aici

8 comments:

  1. Anonymous4:41 PM

    i'm in, de data asta poate primesc si e 2 voturi :))

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:13 PM

    J'adore les schtroumpfs!!!!! :D Abia astept sa va vad operele de arta :P

    ReplyDelete
  3. si eu, si eu!! da faceti si voi si o strumfita..din cate imi amintesc era una :)))

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:34 PM

    una cu paru blond

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:13 AM

    Schtroumpfette :D Yeah that's us! :P

    ReplyDelete
  6. poate face cineva si strumfita voastra :) sa vedem ce-o sa iasa

    ReplyDelete
  7. Uuu, cred ca ma bag si eu, suna distractiv, iubesc strumfii:)

    ReplyDelete
  8. @ *lu* te asteptam cu bratele deschise :)

    ReplyDelete