Tuesday, June 08, 2010

MojiZu War - Frankenstein (round 1)

Frankenstein infrunta in prima runda a razboiului de pe mojizu.com pe upsidedown gregory cake a lui kangarookid un american de 34 de ani din California cu nu mai putin de 402 personaje (view all) incarcate pe mojizu (fiind membru inca din 2006).

Votati [aici]

Frankenstein faces in round one of mojizu war upsidedown gregory cake by kangarookid a 34 years old american from California with no less than 402 characters (view all) loaded on mojizu (actve member since 2006)

5 comments:

  1. Jalane12:07 AM

    Auzi, ce sunt chestiile astea? Ca eu le tot vad la tine pe blog, nu sunt comics deci trec peste insa acum ai tot pus si scuza-mi ignoranta, what are they?

    ReplyDelete
  2. :))) de abia acum ma intrebi? :))

    in primul rand: MOJIZU inseamna personaj in japoneza

    in al doilea rand: mojizu.com e un site unde designeri din intreagaaaa lume uploadeaza personaje create de ei apoi lumea (cei inregistrati pe site) ii voteaza si DACA strang destul de multe puncte personajele intra in razboi - MojiZU War (in fiecare saptamana se incarca cateva sute de personaje dar numai 16 si avanseaza in razboi)

    razboiul are 4 runde in care personajele se infrunta ONE on ONE, fiecare runda tine o saptamana si personajul cu mai multe voturi trece mai departe

    cel mai bun personaj (dupa 5-6 saptamani de primit note si voturi) castiga 100$ si titlul de Moji Champ sau FAME and FORTUNE cum imi place mie sa spun :)

    ReplyDelete
  3. cata faima ai castigat pana acum?

    ReplyDelete
  4. :)) pai pana acum n-am castigat niciodata mult ravnitul titlu de moji champ (o singura data am ajuns in finala si de cateva ori in semifinale...) dar am invatat foarte multe in materie de character design si am interactionat cu o gramada lume talentata din toate colturile lumii :)

    ReplyDelete
  5. Jalane10:05 PM

    Aha am inteles ceva ceva... Oricum eu intru la tine pt comics-urile tale strict :) Dar ma bucur ca ai gasit chestii faine, ca iti plac, ca poti interactiona si castiga...experienta! :D

    ReplyDelete