Tuesday, June 08, 2010

SCC Comics la Street Delivery

11, 12, 13 iunie @ Street Delivery
(str Arthur Verona, vezi harta mai jos)

A cincea editie Street Delivery inchide din nou strazile pentru masini si le deschide pentru oameni. Evenimentul organizat de Carturesti si Ordinul Arhitectilor din Romania militeaza pentru crearea unui traseu pietonal intre Parcul Cismigiu si Gradina Icoanei (mai multe aici). Si anul acesta manifestarile de pe strada Arhur Verona vor fi foarte variate: teatru, concerte, expozitii, targ handmade si multe altele!

Va invit si eu la expozitie, biblioteca de reviste de benzi desenate, stickere, muzica, fotolii de puf, ochelari de soare, pantaloni balinezi si mai ales am deosebita placere sa lansez SCC Comics, doua reviste cu comics, benzi desenate si personaje despre care veti afla mai multe la fata locului.

7 comments:

  1. sună interesant.

    ReplyDelete
  2. sa faci multe poze sa vedem si noi, astia necapitalizati.

    ReplyDelete
  3. Din pacate nu sunt prin Bucuresti, mi-as fi dorit sa merg si eu. Bafta si multe caricaturi interesante. Sa bagi poze.

    ReplyDelete
  4. marian7:58 PM

    http://theoatmeal.com/comics fii atent un comic tare:)

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:11 PM

    Interesant. Intre ce ore esti acolo?

    ReplyDelete
  6. all day every day :D

    ReplyDelete
  7. Am trecut si eu ieri pe acolo. Am stat ceva langa peretele pe care ti-ai expus lucrarile. Ai talent si simtul umorului. Felicitari!

    In cursul zilei de azi voi urca pe blog cateva fotografii de la eveniment

    ReplyDelete