Wednesday, June 02, 2010

Revista Rahan in romana

Dupa Spiderman si Garfield, un nou titlu de revista de benzi desenate apare si in limba romana.

"Povestea lui Rahan se petrece în timpuri îndepărtate ale istoriei, pe cand animalele legendare înca mai cutreiereau în liberatate, “cei care merg pe doua picioare” se luptau unii cu altii pentru supravieţuire iar spiritele puternice îşi purtau războaiele în numele binelui sau în spatele răului."

Revista Rahan o puteti cumpara in fiecare marti impreuna cu ziarul Adevarul

rahan.adevarul.ro

4 comments:

  1. olahus10:42 AM

    sa inteleg ca nu a copilarit/adolescentit nimeni de aici cu Rahanul in brate?
    Eu ma uitam pe pifuri mai mult, dar aruncam un ochi si pe rahanuri, si unele si altele din colectia fratelui meu. foarte bine desenate si dinamice

    ReplyDelete
  2. si eu am ditamai teancul de pifuri :D

    ReplyDelete
  3. eu am 3 carti cu rahan.dar voi ?

    ReplyDelete
  4. Aici va las Rahan in Romaneste colectia 1-34
    servidor: Mega
    archivo rar
    721 mb
    Clave: mola un huevo
    formatul CBR
    Ar fii super daca ar posta cineva restul , eu nu am reusit sa le gasesc

    https://mega.co.nz/#!MJ11HQpL!4d57xmiSm ... O0H8B0sAKQ

    ReplyDelete