Wednesday, March 18, 2009

Atentie CADE!

Un bloc de pe langa mine a inceput sa se dezintegreze: bucati de tencuiala din balcoane cad pe trotuar si coincidenta face sa fie un trotuar foarte circulat chiar de langa sectia 7 de Politie. Cum s-a remediat problema? cateva hartii A4 atarnate de o sfoara, cu mesajul "ATENTIE CADE!". Faza e ca periodic cad bucati mai mari sau mai mici din blocul asta si pentru cateva zile (maxim cateva saptamani) trecatorii sunt atentionati de cateva hartii amarate, dupa care totul revine la normal: adica hartiile dispar, trecatorii isi vad de drum iar blocul continua sa se dezintegreze... asta pana cand cineva o s-o pateasca... cum a patit-o femeia aceea din sibiu, careia i-a cazut in cap un ornament desprins de pe o cladire (detalii aici). Care e solutia? Ce putem face? Nu stiu... dar eu in naivitatea mea, am trimis un e-mail primariei (cred ca mai mult de curiozitate sa vad daca raspunde cineva).

5 comments:

  1. eu am dat un email mai demult la politia capitalei pentru o problema si mi-au raspuns, a venit acasa politistul de proximitate

    asa ca s-ar putea sa-ti raspunda si primaria

    ideea este ca nu multi trimit sesizari si asta ar mai fi un motiv pentru care primaria este disconsiderata, asta pe langa faptul ca uneori fac treaba buna :)

    ReplyDelete
  2. :)) stiu de blocu de care zici...aseara cand ne intorceam de la laba de film numita Watchmen, am vazut parii aia....:)) Oare cand o sa incepe sa pice si cu locatari??? :)) Oricum lasand gluma deoparte, ideea e ca Nimanui nu-i pasa ;)

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:43 PM

    Ei? Ti-a raspuns cineva?

    ReplyDelete
  4. am primit doar un reply automat in care eram "instiintat ca cererea mea a primit un numar de inregistrare... asa ca m-am linistit!

    ReplyDelete