Saturday, April 06, 2024

scrisoare de la Egmont Romania

 
In aprilie 1997, in urma participarii la unul dintre concursurile din revista Mickey Mouse, fratele meu (tare m-am ofticat ca nu eu) a primit o scrisoare de la editura Egmont Romania prin care era invitat impreuna cu parintii si prietenii (spre norocul meu) la un mare eveniment la Palatul Copiilor. Nu mai vazusem niciodata atata lume si atatia copii la un loc si tin minte si acum ca a fost o zi plina de jocuri si concursuri plus spectacol Abracadabra si bineinteles Magicianul Marian Ralea, de la care am si luat autograf! 

Iar cadoul pentru toti copiii invitati a fost al doilea album din seria Asterix - "Asterix si Cleopatra". A fost si ziua in care am invatat ce inseamna lacomia - pentru ca am vazut copii care se asezau de doua ori la coada ca sa plece acasa cu DOUA albume, doar pentru ca se dadeau gratis... pe cand eu si cu fratele meu am luat unul singur si nici nu ne-a trecut prin cap sa luam DOUA, pentru ca il puteam citi amandoi pe acelasi...

Pentru cine nu stie, dincolo de Egmont Romania si toate revistele de la ei, Abracadabra si Magicianul, erau in anii '90 un adevarat fenomen, fiind vedetele absolute in ochii copiilor din acele vremuri si bineinteles ca atunci cand l-am vazut pe Marele Magician in carne si oase parca l-am vazut pe Mickey Mouse! Apropo, la TNB puteti merge la spectacolul Abracadabra in zilele de 7, 14, 21 si 28 aprilie [link], bilete [aici]

No comments:

Post a Comment