Tuesday, April 23, 2024

cum a fost la ComicCon 2024

 
a fost un Comic Con mai reusit ca de obicei pentru ca, pentru prima data in ultimii cativa ani Aleea Artistilor nu a fost vitregita in vreun fel (n-a mai fost asezata langa zona de Gaming sau langa scena si de data asta chiar ne auzeam intre noi si puteam vorbi cu oamenii si nici n-am mai plecat cu dureri de cap acasa, n-a fost asezata departe de fluxul de oameni si nici cu caldura sau aerul conditionat n-a mai fost vreo problema), ba mai mult intreaga harta a evenimentului a avut SENS fiind delimitata foarte bine: aveai zona de vendori  mari ca Red Goblin, 101 Figurine, Grafic etc flancati de vendori mai mici, zona care se continua in mod natural cu Aleea Artistilor, apoi aveai zona Japan foarte clar delimitata si la capatul celalalt zona de entertainment care incepea cu ditamai diorama Lego (care a si intrat in Cartea Recordurilor) si continua cu haosul, galagia si cozile de la zona de Gaming, plus scena din pavilionul central unde personal nu am ajuns... oricum mi s-a parut totul foarte bine asezat in spatiu si asta s-a simtit in putinele dar eficientele plimbari pe care am reusit sa le fac! felicitari organizatorilor si nu in ultimul rand armatei de voluntari!

ma bucur ca in ASTFEL de conditii au participat la Aleea Artistilor mai multi autori de benzi desenate ca niciodata: Puiu Manu, Valentin Tanase, Vali Ivan, Alexandru Ciubotariu, Victor Drujiniu, Bogdan Chelaru, Giorge Roman, Bogdan si Stefan Buturuga si Alin Teodor. Ii vedeti pe toti [aici]


trebuie sa recunosc ca am muncit foarte mult (si nu singur!) pregatind participarea mea la aceasta editie: am scos nu mai putin de 4 publicatii nou noute: SCC vol.3, Auzite in RATB vol.4, Jocuri si benzi desenate vol 3 si mica revistuta care insotea vedeta Golan Duck - figurina lansata aici, gandita de mine, modelata de Niky Gegea si produsa de Hobby Custom


am avut 10 pachete Golan Duck (figurina 11cm pictata + revista + set stickere) si bineinteles ca s-au dat aproape ca painea calda, primul cumparator fiind totusi o surpriza pentru mine: o fata! o fata pe care nu as fi vazut-o deloc in target:
primii cumparatori au plecat acasa si cu un desen original cu acelasi Golan Duck. o surpriza a fost si figurina mica Golan Duck pregatita special pentru cei care nu au mai prins figurina mare color:


tot pe ratzoiul bagabont l-am desenat si intr-un live drawing la standul Wacom si parca a fost prima data cand am inteles si imbratisat sloganul "Live. Dare. Create" - Golan Duck fiind un proiect venit aproape de nicaieri, un proiect la care m-am riscat, m-am mobilizat si am aplicat multe lucruri pe care le-am invatat de-a lungul timpului - de la character design la marketing. am planuri pe termen lung cu el si pot sa zic ca a avut parte de un inceput chiar reusit si promitator! multumesc pe aceasta cale tuturor care il sustineti pe ratzoi! acum ca s-a terminat Comic Con-ul ne punem din nou pe treaba sa producem urmatoarea transa, sunteti multi care deja asteptati propria figurina!

dar de departe cea mai mare bucurie de la ComicCon, pe langa intalnirea cu prieteni mai vechi sau mai noi, a fost sa impart masuta cu Delia! a mai participat si anul trecut la ComicCon cu cateva stickere desenate de ea dar anul asta a lansat propria revista de benzi desenate cu personajul ei deja faimos: CrocoMatilda, a interactionat cu oamenii, a desenat, a dat autografe, ba chiar a primit oferte! de mentionat ca a fost impulsionata sa creeze si ea o revista "oficiala" de benzi desenate dupa ce anul trecut la Kids ComicsFest a vazut Cat Girl si Musca a Clarei Pamfil si Sockman de Ioan Scutaru! practic asta e motivul pentru care organizez Kids ComicsFest - vreau sa ofer micilor desenatori ocazia de a se inspira unii de la altii si de a se simti incurajati sa creeze!


in concluzie Comic Con-ul de anul asta a fost un eveniment foarte reusit si binevenit dar mai ales un motiv bun pentru a lansa si dezvolta proiecte, pentru a crea noi conexiuni si pentru a mai impinge putin inainte "industria" benzilor desenate!

No comments:

Post a Comment