Wednesday, August 31, 2022

dictatura AI

dupa ce am postat aceasta poza de la ComicCon am avut placuta surpriza ca facebook-ul sa-mi restrictioneze contul pentru ca "your post didn't follow our Community Standards"! problema nu e ca timp de 3 zile nu pot sa postez, sa comentez sau sa fac orice, PROBLEMA e ca TIMP DE 30 DE ZILE am atat contul personal cat si paginile pe care le gestionez RESTRICTIONATE - adica nu pot sa fac postari platite, nu pot sa postez in grupuri sau sa fac transmisiuni live - 3 lucuri esentiale in promovarea Bucuresti ComicsFest de peste 2 saptamani!!! plus ca postarile vor fi "moved lower in Feed"...


dincolo de faptul ca "inteligenta" artificiala nu poate face diferenta dintre un cosplayer la un comicon si... o arma adevarata sau adevaratul Pablo Escobar (si ma intreb daca sunt banati TOTI cei care pun poze cu cosplayeri care au arme SAU toti care pun poze cu arme airsoft SAU toti vanatorii etc) dar formularul de contestare nici macar NU FUNCTIONEAZA! si dupa multe cautari am reusit sa completez alte formulare care "ajuta la imbunatatirea experientei utilizatorului" dar nu ma astept sa-mi raspunda vreodata cineva sau sa se remedieze problema in timp util...

ce voiam sa va spun de fapt, si nu vreau sa par (prea) conspirationist: "If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face – for ever" George Orwell

1 comment:

  1. Anonymous9:16 PM

    Inteligență Artificială? Mai degrabă Incompetență Artificială, hihi! Dacă te-ar interesa să încerci (și) o rețea de socializare mai umană și independentă de corporații, poate ți-ar plăcea Pixelfed.

    ReplyDelete