Thursday, August 11, 2022

a fost: Masterclass de Benzi Desenate Istorice

Masterclass de Benzi Desenate Istorie - Promotia 2022

In perioada 26 iulie - 2 august a avut loc la Brasov primul Masterclass de Benzi Desenate Istorice din Romania (speram sa urmeze multe altele), si din cate stim, primul astfel de curs atat de concentrat dedicat benzilor desenate in general. Am avut onoarea sa ma numar printre cei 3 "profesori" si facand parte din echipa de organizare a Festivalului de la Brasov, am facut si pe gazda si la nevoie si pe modelul pentru studentii obisnuiti sa lucreze dupa referinte foto. Le-am impartasit studentilor din experienta mea de ilustrator si autor de benzi desenate, dar si coordonator de proiecte de banda desenata. M-am axat pe lucruri si sfaturi foarte practice - de la cum imi organizez munca si comunicarea cu clientul pana la promovare si stabilirea costurilor corecte pentru un proiect.

Octav Ungureanu - autor

Cel mai frumos feedback legat de toata aceasta initiativa ni l-a dat o studenta care a spus ca intr-o saptamana de Masterclass a invatat mai multe despre benzi desenate decat in 3 ani de cursuri de banda desenata la facultate!

mai multe despre cum a fost la Masterclass: [aici]

No comments:

Post a Comment