Tuesday, January 04, 2011

Cooperare

4 comments:

  1. Jalane4:36 PM

    HAHAHAHAA!!! Exact asta mi s-a intamplat mie acum vreo saptamana! Am salvat ca sa zic asa 2 cateluse metis de Teckel (cam ca Becky a mea si ca Bleki al tau) cu ideea sa le plasez. Pe una am dat-o, pe cealalta nu (si probabil nici nu o sa o mai dau). Plec de acasa la sala si ii spun sa stea cuminte sa nu faca ceva ca o scot cand vin. Vin acasa, curat. Mutase niste pungi dintr-o parte intr-alta. Nu dau importanta si o felicit.
    Si totusi... un miros cam ciudat. Ma apuc sa caut si desigur, dupa cum te asteptai, un ditamai cacutul, ca sa zic asa ascuns sub pungile de Mega Image. Mda. :))))))))

    ReplyDelete
  2. trebuie neaparat sa aranjam un date intre Becky si Bleki :)

    ReplyDelete
  3. Jalane1:03 AM

    Totally! Desi nu stiu ce varsta are Bleki al tau :)

    ReplyDelete
  4. buna asta.
    stii, ma gandeam cat de norocosi suntem noi, cititorii tai, ca ne dai comics si caricaturi zilnic, sau aproape. Prin faptul ca le faci atat de simple in forma, alb-negru/alb-negru-rosu, ni le oferi si mai repede (a se compara cu Fredo&Pidjin, unde trebuie sa astepti zile intregi, chiar saptamani, sa vina comicsurile)

    ReplyDelete