Saturday, August 15, 2009

Traficanti de carne

5 comments:

  1. Anonymous2:30 AM

    lol mi'am adus aminte ca mi'a povestit maicamea ca pe vremea lu ceausescu bunicamea lucra la abator si facea schimb cu cofetara...ea ii dadea carne si cofetara ii dadea lapte oua si faina...si ca si pe doctori ii mituia cu carne =))
    cica imediat te tratau doctorii cand le bagai un copan in buzunar

    ReplyDelete
  2. deci gluma asta are si ceva realitate la baza :)
    expresia de pe fata grasului e de nepretuit


    octav,ti-am dat un mail vezi sa nu-l fi bagat la spam ca era cam maricel :D

    ReplyDelete
  3. Felicitari pentru blog.Am avut ce face o jumatate de ora.

    ReplyDelete
  4. @anonymous pai vremurile nu s-au schimbat asa mult... s-a schimbat doar friptanul

    @dany am primit o sa studiez ;)

    @dyanna ma bucur ca-ti place ce ai gasit aici :) cand ai timp iti recomand si arhiva din dreapta

    ReplyDelete
  5. haha prea taaare :D :))

    ReplyDelete