Monday, August 10, 2009

Landmark: Castelul Bran

Stim cu totii ca mitul Dracula si Vlad Tepes sunt doua lucruri total diferite dar ce nu inteleg eu este de nu exploatam mitul asta?!? La castelul Bran vin turisti din toata lumea atrasi de istoria cetatii medievale?... Nu. Atrasi de frumusetile imprejurimilor sau de traditiile locului?... In nici un caz... vin in cautarea lui Dracula. Dar ia-l de unde nu-i! Nici macar un tricou cu Dracula sau o pereche de dinti de vampir... ca sa nu mai zic de masti sau jucarii... Nimic!!! Sau vrun parc de distracti... imi vine sa rad... Suntem varza! Ne pune Dumnezeu mana in cap cu asa o atractie turistica si noi nu suntem in stare s-o exploatam... Trist!...

4 comments:

  1. Anonymous11:40 AM

    Du-te la Hotelul Dracula.Nu stiu exact pe unde e..insa e foarte departe de Bucuresti.E acolo un loc, unde o femeie iti zice diverse chestii despre el, victimele si chestii..apoi din sicriul cu oseminte sare un om deghizat, si fuge apoi te sperie peste tot, in tot locul acela, mai ales ca e bezna pe acolo.

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:47 AM

    A, si sa nu uit.La iesire sunt NUMAI masti, costume, chestii care te sperie, dinti & atuff.

    ReplyDelete
  3. suna interesant Hotelul Dracula... iar mastile si celelalte chestii se pare ca le-am ratat... desi m-am plimbat este tot si chiar mi-as fi cumparat ceva de genul...

    oricum merci! next time i know :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:42 PM

    da, am fost la hotelul acela si a fost exact ca intro poveste, era abia octombrie iar acolo ningea si era viscol, intrasem deja in atmosfera...p.s. in legatura cu souvenirurile pe care le poti cumpara cu Dracula, tricouri, masti, dinti si alte minuni, se gasesc destule in Sighisoara ^.^ merita vizitat orasul, mai ales cetatea medievala.

    ReplyDelete