Sunday, May 03, 2009

Gratar de 1 mai

O glumitza a lui Nila

8 comments:

  1. Frate m am convins cum e cu 1 mai la vama veche; o gramada de betivani ratati, care nu fac altceva decat sa bea pana cad pe jos, care se comporta ca niste huligani, arzand orice prind de la banci, scaune si mergand pana la fotolii, care danseaza beti in curu gol si care nu arata restului lumii decat ca in ei inca mai exista o parte de Om de Neanderthal.
    Cum spunea si George Carlin, nu suntem o specie civilizata, suntem o specie semi-civilizata, care am iesit de curand din jungla.
    Lame!!!

    ReplyDelete
  2. mergi la mamaia si arede=o "fresh".
    Gay!!!

    ReplyDelete
  3. Bursucus obiditus! :)

    ReplyDelete
  4. @ Swifter bah nu e vb de mamaia, nu e vb de vama veche, e vb de bun simt si respect...cunosti termenii???
    Si sti care e treaba!? Nu mi place litoralul romanesc, dar ca statiuni repet ca statiuni (nu si ca turisti), Mamaia e cea mai moderna...so...

    ReplyDelete
  5. sa inteleg Swifter, ca iti place sa alergi in curu gol pe plaja si sa apari la tv!? Asa o arzi normal, nu?
    Si daca bei pana cazi jos, iar e bine, e distractiv, plm si asa se face in tarile civilizate.

    ReplyDelete
  6. ba nas, tu unde ai fost de 1 mai?? ca am o poza de la parkfest (retezat) in care parca ai fi tu. gasesti poza aici: http://ro.tilllate.com/ro/photoalbum/overview/9234307#155928422

    ReplyDelete
  7. @angie stiu ca sunt urat dar nici chiar asa :))

    de 1 mai am iesit cu raluca la o plimbare in oras dar cand am iesit de la metrou la romana deja incepuse furtuna asa ca ne-am intors brusc acasa

    ReplyDelete
  8. Si in tari civilizate beau astia de cad pe jos, a se vedea carnavalul din sudul Olandei sau Ziua Reginei din toata Olanda, Oktoberfest din Munchen, orice sarbatoare in general si orice seara de weekend din UK. Doar ca astia nu se dezbraca in curul gol. Sau nu i-am vazut eu...

    ReplyDelete