Sunday, September 21, 2008

Mobility Week

Săptămâna mobilităţii europene este o manifestare europeană anuală. Anul acesta, în perioada 16-22 septembrie, peste 133 de milioane de persoane din peste 1.300 de oraşe din toată Europa vor lua parte la o serie de activităţi destinate să ofere soluţii durabile pentru mobilitate.
www.mobilityweek.eu

Luni, 22 septembrie, Asociatia BATE SAUA organizeaza "O zi fara masina mea in orasul meu" si cu aceasta ocazie invita toti biciclistii, triciclistii si roller-ii la o plimbare demostrativa prin oras. Adunarea are loc pe platoul din spatele Palatului Copiilor incepand cu ora 18:00, iar plimbarea se va face intre Bd. Tineretului si Clubul Muzeului Taranului Roman.

4 comments:

  1. Anonymous11:39 PM

    Cool, cred ca ajung si eu. Sper sa termin treaba pana in ora 17 ca sa am timp sa ajung din Militari...

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:03 PM

    hey! am si eu o maaaareeee rugaminte la tine. Crezi ca ai putea sa-mi desenezi si mie un cal pe o motocicleta? :D Pleaaaseee ;;)

    ReplyDelete
  3. biiiiine... m-ai convins!

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:06 PM

    ;;) da? yeeey!!

    ReplyDelete