Thursday, October 04, 2007

Roma - sezonul 2

Intotdeauna am fost fascinat de Roma Antica si istoria ei! Cand eram mic, Asterix si Obelix erau personajele mele preferate tocmai din cauza romanilor, mai tarziu am jucat ca un obsedat Caesar III, nu ratez nici un documentar despre Roma iar Gladiatorul mi s-a parut un film genial! Si bineinteles ca m-am indragostit de serialul ROMA de pe HBO, care iese in evidenta prin autenticitate si atentia la detaliu:

O dramă profundă despre lupta pentru putere, iubire, trădare, stăpâni si sclavi, “ROMA” spune povestea căderii Republicii şi rasăritului unui Imperiu. Sezonul 2 incepe vineri 5 octombrie, în exclusivitate la HBO.

7 comments:

  1. Hehe, eu l-am vazut deja. Foarte fain si sezonul 2 :P

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:21 AM

    ah eu nu vreau sa mi-l iau de pe net ca o sa ma uit la TOT sezonul intr-o singura zi! :)

    ReplyDelete
  3. Asa-i. Eu l-am vazut in vreo 3-4 zile :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous3:31 PM

    lol .. eu ma enervez la seriale.. tocmai ca raman in suspans.. si nu stiu ce se intampla in episodul urmator.. asa ca trebuie sa il iau dupa net :D

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:33 PM

    daca te uiti prea mult la roma risti sa iesi pe strada imbracat in cearceaf si salut cu AVE, CETATENE!

    cum mi se intampla dupa ce ma uit la sopranos - imi vine sa ies afara si sa impusc lumea!!! dar asta cred ca are mai mult legatura cu lumea deact su sopranos:))))

    ReplyDelete
  6. serialul Roma il consider cel mai jmecher realizat dupa preferatul meu din toate timpurile Band of Brothers(Camarazi de razboi).

    ReplyDelete
  7. da,asa-i ii bun serialul..mai ales band of brother,prison break,rome, si familia bundy )))

    ReplyDelete