Monday, October 01, 2007

Hang Music

In iulie cand am fost la Barcelona, l-am filmat pe un tip care canta in Parc Guell la un intrument ciudat numit HANG, inventat prin 2000 de 2 elvetieni si care a facut rapid inconjurul lumii. Muzica mi s-a parut de-a dreptul fascinanta, si cand m-am intors acasa am pus filmuletul pe Youtube, ca azi, dupa 2 luni de atunci sa primesc pe mail un mesaj de la Erik Berlin, chiar tipu' pe care l-am filmat, un mesaj prin care imi multumea pentru upload. M-a facut sa zambesc si am zis sa impartasesc si cu voi:


www.hang-music.com

5 comments:

  1. Anonymous5:20 AM

    Se putea să uiţi de porumbel? Detaliile, detaliile ;-) Foarte tare omul, iar instrumentul... ce să zic... tabla întotdeauna scoate nişte sunete interesante, dacă ştii cum să o mânuieşti. Iar Barcelona *droooooooling*..... oraşul meu de suflet ... ainssssss

    ReplyDelete
  2. caterinca...poti sa faci si creveti la gratar pe el nu?

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:09 PM

    dude sweet ... se poate cumpara o kestie din asta?

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:57 PM

    @bibishor - si eu m-am indragostit de barcelona! la vara sper sa lucrez o luna-doua pe acolo! :D

    @macabroo - sigur ii poti gasi si alte intrebuintari! :)

    @blowfish - la noi sigur nu se gaseste asa ceva dar probabil cu putina agitatie se poate comanda de pe undevasi daca ai putina ureche muzicala chiar inveti repede (cica)

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:00 AM

    @SmokingCoolCat: Cine ajunge primul dintre noi, la anul în Barcelona, îi aduce celuilalt un suvenir! Am zis :P

    ReplyDelete