Monday, August 20, 2007

Smoking Cool Cat STIKERS

Cu ceva timp in urma am facut cateva stikere (cu niste desene si adresa blogului) pe care le-am dat pe la prieteni, cunoscuti si le-am lipit mai pe oriunde am trecut...
Nu eram sigur daca stikerele lipite aiurea prin oras vor avea si vrun rezultat... m-am bucurat sa vad ca intr-adevar cine are ochi sa le vada le vede! Asta am gasit pe Poiana lui Stefan:

"Comic-ul ăsta l-am văzut weekend-ul trecut lipit în staţia de autobuz din faţa Mall-ului Vitan. Cum sunt disperat după benzi desenate, am intrat pe blog-ul respectiv. Mi-au plăcut la nebunie comic-urile, la unele chiar am râs cu lacrimi."

Blog reactions:
www.stefan.linux360.ro

Care din desenele deja pe blog crezi ca s-ar potrivi pentru o noua serie de stikere?

12 comments:

  1. Anonymous10:55 PM

    DREAMBOY e preferatul meu!

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:59 PM

    Mi-a placut foarte mult calitatea stickerelor. :D
    O sa arunc un ochi pe blog si o sa las cate un comentariu la comicurile care imi plac super mult. Desi o sa fie cam greu, pentru ca pana acum mi-au placut toate. :D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Super tari mi se par:
    Horia a.k.a. Sinkronize
    Urban War
    Silent killer
    In metrou
    100 m garduri
    Pool Party
    Auto-caricatura
    Ziua meaaaaaaa!
    O mica baltoaca...
    Vama Veche
    Stuppid wabbit

    Cu astea as vrea sa vad niste stikere :) si daca mai faci ceva stikere pt promovare si vrei sa le imprastii prin Buc as fi mai mult decat incantat sa te ajut sa faci asta.

    Mult succes in continuare.

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:43 AM

    idea de promovare mi se pare f tare! BV. Hai cu logo-ul ala odata!

    ReplyDelete
  6. Anonymous1:46 AM

    Eu am gasit intr-un ziar o gluma care te poate inspira:
    "-De ce este nemultumit Traian Basescu de drumurile din Harghita si Covasna?
    - Pentru ca toate duc in Ungaria!"...

    ReplyDelete
  7. Anonymous12:43 PM

    Chiar!De ce nu faci cateva benzi desenate pe subiectul politica?Cred ca ar iesi super caterink.In genul celor facute cu pixul la inceput.Alea sunt mortale.Dak le faci colorate deja e capodopera ;)

    ReplyDelete
  8. Foarte faine desenele, te-am adaugat si in lista cu blogurile mele preferate!
    Tine-o tot asa!

    ReplyDelete
  9. Anonymous2:51 PM

    In calitate de "coleg de breasla" (desenator), te felicit pentru creatiile tale. Cea mai mare parte dintre ele este foarte reusita. Imi permiti sa te intreb cu ce tip de ustensile le realizezi (creion, culori, retusuri bla bla-uri, stii tu la ce ma refer)?
    P.S.: Ti-am pus adresa blog-ului la rubrica de publicitate a forumului meu. Bafta!

    ReplyDelete
  10. Anonymous12:25 AM

    @ Di Monty

    nu desenez politica pentru ca nu sunt la curent... dar daca imi atrage ceva atentia fac!

    cel mai apropiat desen inspirat din politica e asta: http://smokingcoolcat.blogspot.com/2007/05/pisica-jaga-jaga.html :D

    ReplyDelete
  11. Anonymous12:34 AM

    @ prospero

    fac o schita cu creionul apoi desenez peste cu pix cu gel... inainte desenam direct cu pixul (asa cum sunt cele de la inceputul blogului: Smoking Cool Cats)

    culori- doar negru si rosu si nuante de creion. simple yet styleish :D

    ReplyDelete
  12. Anonymous12:35 AM

    @ toti

    multumesc pentru sugestii

    ReplyDelete