Wednesday, August 29, 2007

I'm in looooooooove

Intr-una din excursiile mele cu 66 m-am indragostit de o superba domnisoara (altfel nu-mi permit sa-i zic)... vaaai cat de bine arata, un ten impecabil, privirea seducatoare si un zambet care ascundea ceva, parul ca in reclamele in care coafura rezista si postura incredibil de delicata... era perfecta!

O melodie care se potriveste:


Desenul care l-am facut chiar in 66... si am incercat sa i-l dau...
insa cand am vrut s-o fac.... am inceput sa tremur, sa transpir, mi-am pierdut vocea si mi s-a incetosat privirea... in rest totu' bine!

4 comments:

  1. Anonymous12:09 PM

    vaaai:) trebuia sa-i fi dat desenul sunt sigura ca ar fi fost atat de surprinsa...s-ar fi inrosit putin si ar fi zambit flatata, toate acestea lasandu-ti tie timp sa o inviti la un suc sau la o noua intalnire in 66:)
    bafta poate o mai vezi;)

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:48 PM

    chiar am vrut sa i-l dau dar m-am blocat!!! :((( what a wouss!

    ReplyDelete
  3. @Biciclete hei merci de comment, cu ocazia asta am ajuns pe site-ul tau si chiar imi cautam bicicleta! e un semn bun

    ReplyDelete