Friday, July 11, 2008

Daca e vineri, e Compact

Toate drepturile @ COMPACT

11 comments:

  1. Anonymous10:47 AM

    true ... very true :|

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:49 PM

    Da. Lol. Dar am o intrebare: dc bulele sunt scrise pe calculator in Comic, si nu de mana ca pana acum?

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:56 PM

    Prietenul sau prietena ta te inseala? Intra pe http://www.ymdecoder.com si afla acum.

    ReplyDelete
  4. @jalane desenul l-am prelucrat pe un alt calculator unde n-aveam fontul acela care imita scrisul de mana. din nou ma uimesti cu atentia ta la detalii :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:05 PM

    Octav, comic strip-ul asta e definitoriu vietii aglomerate din romania :)..
    App, stiai de comicsurile astea?:

    http://xkcd.net/
    http://questionablecontent.net/

    Eu zic sa arunci o privire, sunt destul de interesante..

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. iepurasul la plaja? de ce nu.l trimiti si tu undeva pe o pajiste verde si pustie?

    ReplyDelete
  8. Anonymous9:50 PM

    va anunt cu regret ca octav a fost rapus de lene...RIP:(

    ReplyDelete
  9. Anonymous11:41 PM

    Bine zis!!!!!!!!
    :))))))) Si gunoiul de pe plaja e la locul lui :))))

    ReplyDelete
  10. Anonymous8:32 AM

    cel mai plictisitor blog posibil

    ReplyDelete
  11. @arici - xkcd e misto! o sa pun la wednesday comics :)

    @momo daca l-as fi trimis intre morcovi si alti iepurasi sigur s-ar fi plictisit

    @gc din pacte nu lenea ci timpul e problema

    @punkeru adevaru e ca si eu ma mir de cat de putin am postat in ultimul timp... :(

    ReplyDelete