Thursday, June 19, 2008

Cow ORRR Chicken

Confruntarea dintre Mickey Mouse si Jerry a fost castigata detasat de Jerry cu 82% din voturi (243 din 295 la momentul numararii) asa ca a venit timpul pentru o confruntare cu adevarat stransa: voi pe cine preferati?
Cow and Chicken is an Emmy Award-nominated American animated television series, created by David Feiss. The series shows the adventures of a cow, named Cow, and her chicken brother, named Chicken, who are often tormented by the Red Guy, a usually pants-less devil-like character who poses as various characters to scam or hurt them. The series was nominated for an Emmy Award in 1996 and 1998.



Asa ca votati preferatul vostru:

Forex Trading Web Poll

7 comments:

  1. Anonymous4:52 PM

    ar trebui o confruntare intre Baboon si Weasel. cat mi-a placut faza urmatoare :))) :

    teach`: who can tell me what 2 plus 2 equals ?
    cow : abraham lincoln ?
    earl: 47
    weasel : excuse me if i may. due to the true nature of any different principle of quantium mechanics, if every point is the centre of the universe and infinity fills every point then 2 plus 2 actually equals infinity.
    baboon: 4!!! 2 plus 2 are 4 !!!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:21 PM

    Au aparut cam spre sfarsitu perioadei mele "Cartoon Network", asa ca nu ii stiu asa de bine. Plus ca intotdeauna mi s-a parut cam ciudat ugeroiul (sufix augmentativ) ala roz pe care il baga la inaintare :P Si tot parca Cow are mai mult sarm....

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:12 PM

    Am votat Chicken. A trecut prin multe saracul. Merita macar un vot :))

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:15 PM

    brr, asta e motivul pentru care nu ma mai uit la cartoon network. desenele astea animate sunt de-a dreptul urate, imi e si frica sa ma uit la ele :D

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:54 AM

    Chicken owns.

    ReplyDelete
  6. chicken, subscriu la parerea lui tavi

    ReplyDelete
  7. Anonymous1:27 PM

    ce desene animate dadeau pe vremuri pe cartoon network.. 8-> acum dau numai prostii gen ben ten :-J bine, ed, edd & eddy, powerpuff girls, dexter sunt mai vechi, nu vorbesc de ele... eu ma refer la astea noi.
    pe boomerang am vazut ca da captain caveman, the jetsons, the flinstones, yoggy bear, ala cu pisicile :D
    e tare ce faci tu aici :D ne aduci aminte de desenele alea adevarate :D :))

    ReplyDelete