Tuesday, May 13, 2008

Roach Coach #2

4 comments:

  1. Anonymous3:43 AM

    eu cred ca sunt urmarit de RBI(Roach bureau of Investigation) CRIA (Central Roach Intelligence Agency) si alte servicii secrete ale gandacilor, atat de multi gandaci am omorat ca sa nu mai vorbesc de SPI (Serviciul Paianjenilor de informatii) sau SPPM (Serviciul de Protectie si Paza al Mustelor) exemplele pot continua :D

    ReplyDelete
  2. he he heee prea tare! ai castigat un desen stay tooned

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:33 PM

    sunt atat de emotionat fiindca am castigat. acesta reusita nu ar fi fost posibila fara parintii mei fara de care nu as fi existat:D, de asemenea as vrea sa multumesc academiei... etc

    ReplyDelete
  4. olahus1:20 PM

    frate, ce simplu era pe atunci... scriai un comentariu simpatic... pac... castigai un desen SCC. Nu ca acum, se anunta concursul la ora X si nici nu apuci sa pui destu pe tastatura ca, PAC, ti-a luat cineva premiul (nu ca as fi incercat sa particip, dar imi imaginez cum vine lol)

    ReplyDelete