Friday, May 30, 2008

Cel mai simpatic soricel

Prima confruntare intre personaje de desene animate a fost castigata de Daffy cu aproximativ 66% din voturi (175 din 264 in acest moment) Asa ca e timpul pentru un nou battle, una care se anunta destul de stransa: care e soricelul vostru preferat?












Mickey Mouse
Creat de Walt Disney pe 18 noiembrie 1928, Mickey Mouse (a carui voce originala apartine chiar lui Walt Disney) a devenit imediat simbolul companiei de animatie. Prima aparitie a avut-o in Plane Crazy, dar episodul care l-a facut faimos este Steamboat Willie, pentru integrarea sunetului in desfasurarea povestii, lucru exceptional pentru acea vreme.

Jerry
Faimosii Tom si Jerry au fost creati la 10 februarie 1940 de Joseph Hanna si William Barbera pentru casa de productie Metro Goldwyn Mayer. Inca din primul episod Puss gets the boot, plotul e clasic dar intotdeauna amuzant: joaca de-a soarecele si pisica - Tom incearca sa-l prinda pe Jerry, Jerry scapa, Tom si-o ia.


Forex Free Polls

11 comments:

  1. nu pot sa cred ca pana acum sunt singurul care l-a votat pe Mickey! :)))

    ReplyDelete
  2. naspa ca esti singurul..u'll loose, i luv jerry!

    ReplyDelete
  3. deci cat de aiurea ii vocea lu' mickey =)) in rest ii de treaba saracutzu :P

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:03 AM

    De ce toti l-au votat pe Jerry? Poate ca il compatimim peste cate trebuie sa treaca fiind mereu vanat de TOM.

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:25 PM

    normal ca jerry e cel mai tare :D

    ReplyDelete
  6. mickey mi se pare un pionier al desenelor animate si d-asta l-am votat :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous2:31 PM

    of, ca de obicei, the sneaky evil guy wins the popularity contest. oricum, il votez pe MICKEY, sper sa nu fie in van :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous12:15 AM

    Jerry rulz...:)))

    ReplyDelete
  9. Anonymous12:56 AM

    Pe Mickey Mouse, Jerry il terorizeaza pe saracul Tom :D

    ReplyDelete
  10. Anonymous3:10 AM

    pe cartoon network nu era miky so... :( , asta e: Jerry, I like!

    ReplyDelete
  11. Anonymous9:21 PM

    Mult mai tare mi se pare Mickey. Ma rog, mie si Donald mi se pare mai tare decat Daffy :)

    ReplyDelete