Friday, May 09, 2008

500 de posturi

Primul post pe acest blog il faceam in februarie 2006, dupa care l-am cam abandonat, iar din octombrie 2006 in urma participarii la Salonul de Benzi Desenate de la Salla Dalles am inceput sa postez ce desenam, la inceput o data la cateva zile ca in scurt timp sa ajung sa postez de cateva ori pe zi. Am pus aici tot ce mi-a trecut prin cap: de la ce cosuri mi-au mai aparut, de cate ori m-am tuns sau ce tenesi mi-am luat pana la petreceri, evenimente, stand up comedy, personaje de pe strada sau de la metrou, v-am vorbit despre filmele care mi-au placut sau nu mi-au placut, muzica, net, office jokes, fat jokes si nu in ultimul rand sex jokes, intamplari cu Vlad, Mardica Schizofrenicu' sau cu alti prieteni, am impartasit cu voi tips&tricks si am facut comparatii before & after, in fiecare luni avem NAKED Monday, miercurea e Wednesday Comics iar vinerea - Iepurasul Urban din Compact, m-am legat si de EMO, am strecurat si mesaje ecologice, am facut concursuri si am promovat mersul pe bicicleta. Chiar azi citeam despre personal branding si acum imi dau seama cat de bine ma reprezinta blogul asta. Dar mai important: www.smokingcoolcat.blogspot.com e un canal de comunicare, o expozitie virtuala si un mijloc de promovare. Sunt 500 de posturi de ceea ce eu numesc COMUNICARE PRIN BENZI DESENATE!
Tortul e facut de Raluca si reprezinta... ce altceva, decat o pisica jmechera care fumeaza!

8 comments:

  1. LA MAI MARE!!

    Pacat ca nu ai mai multi cititori. Cred ca asta e unul dintre cele mai bune bloguri din Romania, fara sa exagerez. E exact asa cum ar trebui sa fie! Original, creativ, interesant, mereu ceva nou care ma face sa rad! Esti foarte talentat si ai imaginatie ca-ca-lau. :)

    Eu iti urmaresc blogul de ceva vreme si le arat mereu prietenilor mei ce mai desenezi.

    Bravo!

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:05 AM

    La multi aaaaani!!!! O sa te felicit si la postul 5000 :)
    @victor: nu cred ca SCC, Octav, are putini cititori, sau macar cei pe care ii are sunt devotati ca sa zic asa :) In realitate sunt doar mai putini comentatori, cititori cred ca sunt destui, au ce vedea!
    P.S: Octav, chestia aia e comestibila? :D

    ReplyDelete
  3. oooo...la mai mare!! multa bafta in continuare ;)

    ReplyDelete
  4. multumesc tuturor celor care ma vizitati! :)

    merci jalane cred ca esti una din cititoarele mele cele mai vechi si cu siguranta cea mai activa. Multumesc! (daca nu treci cateva zile pe aici chiar incep sa-mi fac griji!) PS: tortul e comestibil dar nu m-am indurat sa-l mananc

    ReplyDelete
  5. Anonymous5:36 PM

    la cat mai multeeeeeeeeee ,bafta

    ReplyDelete
  6. Anonymous9:45 AM

    Uh c dragut :D Imi face asa mare placere, e primul site pe care il deschid, in acelasi timp cu mailurile :) Si sa stii ca daca nu trec sau nu comentez e din motive obiective, in general legate de sesiune sau licenta..
    Eu zic sa te induri sa il mananci, e pacat de frumusete de pisica..de ciocolata la care s-o fi chinuit saraca fata, sa stea sa se strice :P

    ReplyDelete
  7. Anonymous1:40 PM

    Bah e tare tortu' da are ceva lipsa
    NASU! unde pana mea e nasu?????

    ReplyDelete
  8. Anonymous11:04 AM

    Felicitari!!! CITESC CU DRAG CE SCRII SI BENZILE TALE!!!!! Imi inveselesc ziua!!!! LA MAI MARE!

    ReplyDelete