Wednesday, October 16, 2024

Crazy Claws

oare stie cineva personajele astea?... au fost primele desene pe care le urmaream cand mi-am pus Cartoon Network prin a treia sau a patra... cred ca erau la tv chiar cand veneam acasa de la scoala si asa am invatat primele cuvinte in engleza. tin minte si acum cu cat entuziasm am descoperit ca acel "CAT" pe care il tot auzeam inseamna "pisica". in rest nu intelegeam nimic! a doua zi inca un cuvant, a treia zi inca un cuvant iar in clasa a cincea cand am inceput sa fac engleza la scoala deja eram AS la cate desene bagasem. uitasem complet de Crazy Claws, Bristletooth (care rade cam ca Mutley) si Rawhide Clyde pana aseara cand cineva a postat un celuloid original si cu ocazia asta am aflat ca astea au fost ultimele desene la care a lucrat Tex Avery inainte sa moara...



Crazy Claws e doar unul din personajele din Kwicky Koala Show, alaturi de Dirty Dawg, Ratso si officer Bullhorn si The Bungle Brothers - George & Joey (un fel de clasicii George & Junior). serialul de doar 16 episoade a fost produs de studioul Hanna Barbera pentru CBS in 1980 si lansat in 1981


No comments:

Post a Comment