Saturday, December 30, 2023

bilant 2023

si 2023 a fost un an plin, parca mai plin ca niciodata! in 2023 am inceput un proiect de benzi desenate istorice pentru Institutul National Pentru Studierea Holocaustului care se intinde pe 2 ani si inseamna 10 expozitii in 10 orase iar la sfarsit va rezulta un album de peste 70 de pagini. tot la capitolul istorie am ilustrat "Istoria Rasnovului" un manual de istorie locala. revista Amintiri din copilarie, pentru care de mai bine de 10 ani fac benzi desenate si jocuri, a ajuns la numarul 34. RevistaCOMICS a depasit numarul aniversar de 50 de aparitii cu peste 200 de autori publicati si 6 editii dedicate integral micilor autori cu varste intre 5 si 16 ani. am facut o noua coperta pentru BMC + expozitie la concertul de lansare si inca o expozitie la Bucharest Stickerz Fest. am ajutat la organizarea celei de a sasea editii a Festivalului International de Benzi Desenate Istorice de la Brasov si am fost unul dintre coordonatorii editiei a doua a Masterclass-ului de Benzi Desenate Istorice. am mers la Lisabona si la Timisoara cu expozitie "Istorii din '89". am organizat o tabara de benzi desenate, am tinut ateliere si am mers cu "ora de benzi desenate" prin mai multe scoli din Bucuresti si probabil cea mai mare bucurie mi-a adus-o organizarea primei editii a Kids ComicsFest. am continuat webcomicul saptamanal Auzite in RATB si din cand in cand am reusit sa strecor si cate un desen pentru blog. am mai facut ilustratii pentru 2 cardgames, o carte pentru copii, caricaturi, am scris cateva articole pt blogul Revistei COMICS si am desenat personaje de pe strada, nu atat de des pe cat as fi vrut... sigur uit chestii... dar vreau sa multumesc celor alaturi de care am lucrat si celor care au sprijinit in orice fel proiectele mele, stiti voi cine sunteti! ne vedem in 2024!

1 comment:

  1. Ciprian1:13 AM

    Wow, ai băgat ceva fratelo! Bravo și keep it up!

    ReplyDelete